Volvo
Bla ned for å se mer

Volvo av Emil Trier

for Volvo

Branded content SoMe fra 2019

«Veien til en ferdig sang» er et konsept som er utviklet og produsert av Emil Trier og OBHF for Volvo. I tillegg til å lage spillefilmer, dokumentarer, reklamefilmer har Emil alltid hatt en brennende interesser for musikk og gjort flere prisvinnende musikkvideoer. Han har lenge ønsket å gjøre en bilreklame som skiller seg ut og samtidig skildrer en reise med underholdningsverdi.

Etter å ha møtt Øistein Greni i Echo Park LA kom han opp med konseptet «Veien til en ferdig sang», hvor vi følger den kreative reisen med å lage en låt.

På denne reisen ble Volvo en naturlig samarbeidspartner. De fikk knyttet seg til en kjent person som speiler mange av deres verdier og målgrupper, og på en underholdene og annerledes måte fikk de vist frem sitt produkt.

I tillegg til å lage hovedfilmen produserte vi egne taktiske teasere for å trekke inn brukere og øke merkevare kjennskap: